No title.

hejsan svejsan och tjingeling på er allihopa. tänkte försöka hinna slänga in ett snabbt inlägg. jag känner mig en aningen panikslagen just nu. okej, panikslagen är antagligen inte rätt ord. det är faktiskt en underdrift. det är nog mer på gränsen till ren ångest. för i natt klockan tre så bryts min ström av någon anledning. så då tvingas jag sitta här hela natten, ensam i mörkret. något som jag inte direkt ser fram emot. jag menar, visst det är ju riktigt trevligt att sitta här utan dator, utan tv, utan radio och utan musik, kan inte ens läsa för att jag ser ingenting, men inte mitt i natten tack!




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,