Its been a long, long time..

hey you all.

kan det vara sant, det jag ser? eller är det bara mina ögon som spelar mig ett grymt spratt? för inte kan det väl vara så att jag inte har skrivit någonting alls här på bloggen på snart en hel månad?

okej, det verkar inte bättre än så. det är helt sant. vars tar tiden vägen? hur kan en hel månad ha försvunnit innan man en har hunnit tänka poff? men om det är någon tröst alls så har jag faktiskt inte glömt bort er. nej, inte alls. tvärtom faktiskt. jag har helt enkelt bara.. trängt ut er ur mina tankar. det kanske låter som en grym sak att skriva, men jag har faktiskt inte mått speciellt bra den senaste månaden. varken psykiskt eller fysiskt. och då orkar jag inte ha den här pressen hängandes över mig. ni vet precis vilken det är jag menar. när man vet att man har någonting att göra, till exempel skriva på bloggen, men man känner att man varken har lust, ork eller inspiration till det. I stället har man den här ångesten hängandes över en för att man inte gör det man känner att man måste göra. Snälla säg till om det är rörigt och ni inte fattar ett enda ord av vad jag säger! och det är inte bara bloggen som har blivit lidande av min så kallade ohälsa. det är faktiskt det mesta som har blivit lidande. jag har till exempel en hel hög med mejl och brev som jag måste svara på. jag har varken loggat in på msn, facebook eller twitter på hur många veckor som helst. jag har blogglayouter till en hel hög med folk att göra. som jag inte ens har lust att göra. jag har reviews att skriva. jag har mer saker att göra än jag ens orkar tänka på. det bli så när man undviker datorn i en hel månad. och det värsta är.. det är självförvållat.

jag har verkligen inte speciellt mycket att säga just nu. jag skriver endast det här inlägget för att jag lovade en viss person att jag skulle uppdatera idag.


Erika

hur är läget med dig idag då? :)

mommo

kul att du var förbi igår;)


2009-09-28
Jon

Hi, I am a friend of Mariam's.

Your website coding is very good, I am very impressed and your friend speaks highly of you!



Jon xx :)


2009-09-29
Nathalie

Erika, jodå det är helt okej. :) safe and sound.;P hur är det själv?

Nathalie

mommo, Ja visst var det? ;P

Nathalie

Jon, oh tank you so very much! your comment made my day! :D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,