Lights, camera action its good night

Evening all.

Först & främst; Blog of the week tävlingen är avslutad, så ni kan inte längre rösta på eran favorit. Jag har inte hunnit räkna rösterna ännu, men det är ingen frågan om vem vinnaren är så jag tror jag struntar i det.

& det är supersöta Marielle som vann med överlägset fler röster. Grattis, du kommer att få en länk här i menyn →

Kvällen har jag & smalte spenderat i sängen. Mådde inte alls bra tidigare under dagen. När vi kom hem från stan hade jag sån hemsk migrän. Jag somnade nästan direkt jag la mig ner. Vaknade någon gång vid 8 tiden under kvällen av att taxen försökte rymma så det var bara att släppa ut honom. Envisa lilla skrutt. Sen gick & la mig direkt igen. När jag väl orkade mig upp från sängen var klockan någon gång vid 10 - halv 11 tiden. Så nu lär jag väl inte kunna sova någonting i natt då.. Får nog kika lite serier eller kanske någon bra film.

Anyways, nu ska jag sluta tråka er. & mig själv för den delen.




Jenny Halvardsson

läs informationen innan ni kommenterar!


2010-04-24 | http://n

Jenny Halvardsson

sv: jajjemen! läget då? ;D

Mariélle

Wiihoo, vad glad jag blir! =D =D =D =D



Hoppas du känner dig bättre snart, inte kul och känna sig sjuk :( Kraam!

van

vilken cool bloggdesign du har:D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,