& who's to say that this is not our love?

Good day all. Har precis kommit hem från en heldag på stan med mams. Vi började dagen på kinarestaurangen, som vi alltid gör när vi går på stan. En liten tradition, kanske man kan säga. Skäms på oss. Vi har hunnit med mycket måste jag säga; kollat efter bokstäver till toa & tvättstugedörren/ reat på Lottas/ köpt kläder åt lillebror (4 tröjor för 100 spänn på dressman! vilket kap!), köpt födelsedagspresenter åt paps som fyller år på söndag, köpt födelsedagspresent åt mig som fyller år om en månad, fikat på den "nya" kafeet, samt letat efter tapeter till hallen. 

& dessutom hittade jag den mest underbara lilla affär jag någonsin sett. Större delen av butiken var fylld med massa indisk inredning & möbler. Dom mest underbara bord & skåp jag någonsin sett & massor av olika indiska tyger / rökelser/ ljus/ buddhastatyer/ indiska lampor/ askar & massor av annat som jag skulle vilja ha. Det hade inte suttit fel med ett par 1000 att handla för där. Men nu har jag ju inte det så mams köpte en ask rökelser för 25 spänn & en liten tygpåsen med otroligt söta Mayaindianska grubbelgubbar åt mig.


Mina ser inte riktigt ut så här dock men nästan.


Nu ska jag vila mitt onda huvud en stund sen får vi se vad jag hittar på resten av kvällen. Förresten så fick jag min ring idag. Så underbar & vacker. I love it. Det står Nemo nisi mors på översidan (vilket betyder Nothing but death shall part us) & Marc Jacobs på insidan.

& just det; blog of the week tävlingen avslutas i natt klockan 12, så rösta rösta rösta så att din favorit vinner!


Karin

Svar: Man borde få mer pengar. Har precis köpt två datorer & nu är jag helt pank.

EVELINA

Hej ;) fin blogg :cool:

allt bra med dej ??:)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,