And she tried to survive, living her life on her own.

Chokladöversvämning i ugnen! Orkade inte leta upp den riktiga formen så jag tog en pajform istället.. vilket jag uppenbarligen INTE skulle ha gjort. För nu ligger det kladdkaka i hela ugnen! Whoopsey! Den är sannerligen inte vacker men jag hoppas att den smakar bra i alla fall. ^_-


JONNA

jag ÄLSKAR din design! haha :)

Marie

Snygg header

Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian.

Hehe, det viktigaste är väl ändå smaken så var gör det om kakan ser lite knasig ut?

Hoppas att det smakade!

Grymt snygg blogg, och udda design! Det gillas :d

Diana

Åhh kladdkaka som är så gott! :D

Frida l fplanting

SV: Oj, jag vet faktist inte. Gillar alla på olika vis. Men mest är nog Heath för hans mysiga, roliga charm. Zoey.. för att ja, för att hon är hon, grym. Mormor (kommer inte ihåg vad hon heter, fick man veta det?) för att hon verkar vara den mysigaste och snällaste mormor man kan ha!. Sen gillar jag också alla Zoeys närmsta vänner, finare vänner kan nog inte finnas. haha. Ja, du ser. Jag tror ju själv jag är med i boken, känns som att jag känner alla karaktärerna på riktigt, lite sjukt ;)



Men blev besviken när det visade sig att Neferet blev ond, tyckte om henne i början. Är nu inne på bok tre, haha ;D



All right, låter som en spännande serie. Tänkte ge den en chans efter jag läst alla House of Night böckerna som finns ute nu :P

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,