.

Jag vet jag vet jag vet! Jag har varit helt off dom här senaste dagarna. Förhoppningsvis så orkar jag skriva ett litet inlägg i morgon samt svara på alla era kommentarer.


Frida l fplanting

SV: Hah, varsågod! :D



Ja, jag älskar The big bang Theory, kan se avsnitten om och om igen utan att tröttna, haha :)



Haha, okej! Men då är jag nog lika stor nörd jag med, bara att samlingen ännu inte blivit lika stor!



Ja, jag håller på och läser första boken av House of Night nu, tycker den är jättebra! :D Köpte mig den och andra delen när jag var inne på sf bokhandeln i Göteborg.

martina

sv; jaaa, harry och tom har blivit två hunkar!! mums :D



okej, cred till dig isf, jag sitter i nån timme och försöker mig på min design, men då hinner mitt härliga tålamod ikapp mig och då ger jag upp. hahaha. ;)

Mariélle

Hej på Dig! :) Allt väl? Antar att ni också har dåligt väder där uppe :P

Skulle vilja be om en liten tjänst, det gäller design. I need you to do that, hihi :D Hoppas du har tid och kan?



KRAAAM Mariélle

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,