´

Jag älskar sommrarna! Speciellt dom dagarna när paps åker ut till ön (eller vars fasiken det nu är dom åker) för att skjuta bågskytte. För då tar han minsann med sig min Smalte vilket betyder att jag slipper ta ut honom! Rena himmelriket tycker jag.. ^_-




月姫 Tsukii ♥

sv: åh hihi så himla gullig du är, tack så jättemycket! =D Men jo, din design är ju riktigt snygg nu alltså! Älskar att dina färgade ikoner "markerar" din bloggdesign sådär fint. Gud, vad bra att du kommenterade min blogg!! Jag hade dig bland mina favoriter (tycker att bloglovin är så jobbigt eftersom man måste logga in och så kastas massa himla inlägg på en hel sida .. bluh) men tappade bort länken eftersom jag lämnade in datorn. Försökt klura ut adressen men kom ingen vart :p



Jo, allt man själv skapar vill man ju inte att folk ska komma och sno :/ inte okej någonstans. Nä det är ju olika hela tiden haha.. typ 8 av 10 har bett om ursäkt och tagit bort och de andra har bara käftat och gjort massa personliga påhopp -suck-



men återigen, kul att du kommenterade! hit kommer jag igen hihi :D


2010-08-22 | http://tsukii.se

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,