No escaping from the heartache.

Har det verkligen gått 5 dagar sedan jag sist loggade in här på bloggen? Fy på mig i så fall!


Dock tycker jag att vi kan skylla på Tessie som har tjatat hål i huvet på mig om dom sista två böckerna i Vampire Academy serien. Jag menar okej, jag älskade redan Vampire Academy men hon har verkat så lyrisk över den sista boken att jag bara var tvungen att köpa bok 4 & 5, fast jag inte hade pengar egentligen! Så det är vad jag har gjort dom sista dagarna - läst. Actually, det är det ENDA jag har gjort dom här sista dagarna. & visst var det värt det! För böckerna blir bara bättre & bättre, & jag ser fram emot December då den sista boken, Last Sacrifice, kommer ut! Lyrisk är bara förnamnet!

Innan vi slutar måste jag bara tipsa er om en blogg. Alexandra har precis, eller precis & precis, fått reda på att hennes lille son har en tumör. Man kan inte tro att sånt här händer i verkliga livet. Så läs hennes blogg & skriv fina kommentarer!

& till sist, kan ni fatta att jag har stannat kvar på en & samma blogg i ett HELT år?! I can´t. Jag brukar oftast byta när det har gått siså där ett halvår - 8 månader. Okej, det var nära att jag faktiskt bytte blogg där i början av Juni, eller när det nu var.. Men nu är jag glad att jag inte gjorde det. Dagen kommer att firas med tårta. Eller.. Tja.. Inte direkt, eftersom jag har börjat med mig Endast-godis-på-fredagar-dieten.


Tessie

förlåt XD

men visst var det värt det? :D läst klart än? måste diskutera snart.. kan säga en sak om boken som inte spoilar... jag fick damp :o seriöst. XD och eftersom du läst fyran.. visst skulle sydney och adrian passa tillsammans :D omaka par. :D


2010-08-11
maria

sv: nää visst gjorde hon inte det! skit sjukt...

nää okej, jag var på fest, fira en kompis och gick på bio ^^

Frida l fplanting

SV: Ja, jag är redan inne på andra boken nu. haha. Typ läst två tredjedelar av den redan ;P Men gillar hur man kommer in i böckerna, det känns som man själv är med där i House of Night, att man är Zoey. haha.



Men vampire academy, vad handlar den serien om? :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,