Lights, camera, action, it's good night.

Nerbäddad under täcket.
Trött & har ont i nacken.
Too close for comfort by McFLY


Jag har varit slarvig med att skriva, trots att jag, äntligen, har fått min nya dator. Det är konstigt det där, för när jag var utan dator kunde jag skriva hur mycket som helst. Okej, i vissa perioder i vilket fall som helst. Men nu när jag väl har min nya dator känns det som att jag inte har så mycket att skriva om, som att jag inte har någon ork eller inspiration till att skriva.

Det har varit Mcfly för hela slanten i dag. Inte för att jag klagar. Never. Kan inte ens gissa hur många gånger jag har lyssnat/ tittat på Too close for comfort videon idag. Den är helt underbar, & jag önskar att jag hade kunnat vrida tillbaka tiden till just den dagen då videon spelades in & vara där själv. Men tydligen så kan man inte få allt som man vill, enligt vissa människor. But hey, I´m a dreamer and dream is what I do. Det är bättre att drömma än att leva i verkligheten när den är så dyster & grå som den är nu..

Dagen har bara flygit förbi, medans jag höll mig till mina drömmar. Jag har inte fått mycket gjort alls. Har spederat praktiskt taget hela dagen framför datorn. Har chattat med Mariam, läst fanfic´s & lyssnat på underbara Mcfly. Jag älskar Tom Fletcher´s röst. Den är magisk på något sätt, & det går rakt in i hjärtat.

Jag är trött. Alldeles för trött. & jag skulle behöva sova. Men jag orkar inte gå & lägga mig. Det där var ju en mening som lät logisk..




Helén

Så kul att du fått nya datorn!



Och jag förstår precis vad du menar med att du är för trött för att gå och lägga dig. Känner igen mig :)



Men se nu till att använda nya datorn till att skriva med ;-):thumbup:

cameylou

camilla

Jag började lyssna på dom 2004. Utav en ren slump, faktiskt, hih. Jag lyssnade på Busted, vet du vilka det är? :} Jag köpte massa musiktidningar och sådär och så började det så småningom skrivas om det nya bandet McFly. Jag minns speciellt att man kunde gå in på en hemsida och lyssna på ett 30sekunders klipp utav five colors, haha :'} Det var tider det! Du då, när & hur började du lyssna på dom?



Oj, vilken gång som var den bästa? Sjukkkt svår fråga! Ehm.. Itunes live festival sommaren 2008, spelningen i Tyskland i höstas och första gången jag såg dom 2005 ligger nog på delad första plats tror jag. Även fast alla gånger varit bäst i världen, såkkklart!



Har du några planer på att se dom om det skulle bli en turné i höst då? :}

Neha

Han tyckte han hade rätt till någon bara för att han var min kille. något som båda ska vilja och vara överens om men så var inte fallet, tydligen räckte det att han ville och mina nej brydde han sig inte om

Neha

INget alls, det fann inga bevis för vad han gjort. Tror inte ens de förhörde honom

Jenny

Tom är bäst! Min hjälte. <3 Håller verkligen med...hans röst är magisk på något vis. :'') Den drar en med någonstans bortom himlens alla moln, till en plats där alla ens bekymmer försvinner, och får en att fyllas med så mycket glädje och kärlek...!

Nathalie

Jenny; Jag kom inte in på din bilddagbok eftersom du har gästlösen.. hih. så jag får svara dig här istället & hoppas att läser det..



Det är verkligen någonting speciellt med Tom´toms röst. Kan inte beskriva det på något annat sätt än att den är helt magisk. & Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag beundrar den människan. Precis som du skriver så försvinner man till en helt underbar plats, långt borta. Någonstans där man inte behöver tänka. Inga bekymmer & inga problem. Varenda gång jag lyssnar på honom blir jag lika glad & lika lycklig.. Du förstår vad jag menar va? =)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,