Au pair..

Kommer ni ihåg när jag skrev att jag hade skickat iväg ett mejl till den där au pair förmedlingen? Jag hade i vilket fall som helst glömt bort det helt & har inte tänkt på det på flera veckor/ månader. Men tidigare idag ringde en kvinna upp mig därifrån & hon var riktigt gullig & hjälpte mig med allt det jag undrade över.. Så nu hade jag tänkt skicka iväg en ansökan! Dock insåg jag att man måste betala avgiften innan man får en personlig intervjuv, så jag måste spara ihop det innan jag orkar ansöka.. Fram tills dess hade jag tänk praktisera på ett dagis/ förskola.


Neha

Låter kul=)

F r i d a

Svar: Aha, får kanske kolla upp den då :P



Tack så mycket ^^ Kram.

Mariam

Uppdatera <_>

Jag har suttit och knarkat FanFics! Ser att du gillar "House Of Night" serien, har första boken på Eng hemma. Måste nog läsa den..

Helén

Nu är det verkligen länge sedan jag var inne o kommenterade. Har inte hunnit läsa på länge, men tar igen det nu. Ser att du inte har skrivit så mycket heller den senaste tiden, så det gick snabbt att komma ifatt. Nyårshelgen åkte vi från Skåne till Luleå, en lång resa i bil. Det var härligt att komma så långt norrut igen, och nästa gång får det bli Kiruna också.



Ha gott

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,