And the award goes to;

Jag har fått en award av Helén. Tack så mycket.




Ett; Jag trivs bättre med mina småkusiner än med folk som är i min egen ålder.
 
Två; Jag är väldigt blyg & säger oftast inte så mycket, men om det är någonting jag verkligen brinner för så drar jag mig inte för att säga min åsikt.

Tre; Jag är otroligt envis & låter aldrig någon annan få som dom vill om jag inte själv vill det.

Fyra
; Jag är en perfektionist. Om allting inte är som jag vill att det ska vara kan jag inte slappna av förren jag har fixat till det.

Fem; Jag älskar Mcfly mer än någonting annat, & ibland kan jag sitta hemma & gråta en skvätt bara för att jag inte kan förstå hur man kan älska ett band så otroligt mycket.

Sex; Jag förälskade mig i London när jag var 8 år & såg en bild på staden i en bok på Engelskalektionen. & ända sedan dess har jag älskat staden.

Sju; Jag kan inte slappna av på kvällen förren jag har borstat tänderna.


Och nu vill jag ge en award till följande bloggare:


Cameylou; Först ut är såklart cameylou som faktiskt är min absoluta favoritbloggerska. Hur talangfull är inte denna tjejen!? Jag kan inte annat än att älska sättet hon skriver på, det är någonting magiskt över det. Hon är otroligt duktig vad gäller Photoshop, & jag blir alltid lite avis varenda gång hon har lagt ut en ny bild som hon redigerat eller när hon gjort en ny bloglayout. Hon har ända sedan första gången jag snubblade in på hennes blogg varit en av mina största inspirationskällor. & dessutom älskar vi båda Mcfly & England, en av dom orsakerna till att jag från första början började läsa hennes blogg.

Linda Debski; Om jag inte kommer ihåg fel så hittade jag till Linda´s blogg via cameylou´s blogg & har sedan dess fortsatt att läsa den varenda dag. Jag kan egentligen inte peka ut någon anledning till varför jag fortsätter att läsa bloggen, för jag vet helt enkelt inte. Det är mer någonting som gör att jag inte kan hålla mig borta. Jag älskar hennes musik smak, obviously eftersom även hon gillar Mcfly. Vilket även där är anledningen till att jag började läsa hennes blogg. Men jag har hittat flera av mina nya favoritband via hennes blogg.

Karin; Jag blev tipsad om Karin´s blogg av en av mina msn - vänner & visst är det något speciellt med hennes blogg!? Hennes blogg har allting man kan önska i en blogg. Hon lägger ofta ut bilder, hennes inlägg är roliga & lätta att läsa, hon skriver ofta massor av roliga recensionen. & även hon gillar Mcfly. & dessutom älskar jag hennes ´snyggaste´ kategori!

Amanda; Jag har besökt Amanda´s blogg ett par gången tidigare, men det är inte förren nu på sista tiden som jag verkligen har börjat älska hennes blogg. Den här tjejen skriver på ett visst sätt som gör att man bara vill läsa mer, & jag gick igenom & läste hela hennes blogg på praktiskt taget en dag. & precis som Cameylou är hon otroligt kreativ, men skillnaden mellan Camey & Amanda är att man får veta lite mer om hennes liv vilket gör att man "känner" henne lite bättre.

Spiderchick; Spiderchick måste väl vara bloggvärldens absolut roligaste blogg! Hon skriver om helt vanliga vardagssaker men lyckas ändå göra dom så otroligt roliga. Man kan def. inte besöka hennes blogg utan att gå fnissandes därifrån. & ibland är det vad man verkligen behöver, för trots hur dåligt man mår & hur på dåligt humör man är så lyckas hon alltid göra en på bättre humör.

Tjejerna på McFLY - bloggen; Vad finns det att säga om dessa tjejer? Dom driver en blogg om älskade Mcfly, men till skillnad från många andra bloggar jag besökt som handlar om Mcfly så håller dom sig alltid till fakta. Dom säger vad dom själv tycker om saker & ting men kritiserar inte andra för vad dom tycker.


Ni som fått en award ska göra följande:

*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj bloggar som du vill ge en award till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award




Neha

Jadu, jag tror inte det. Har sällan problem med att vara sjuk

Karin

(svar).

åh, vad gullig du är. <3

skulle jue ha gett dej en award. skrev dig i parantes. haha. :D

Sandra

Ååh tack så mycket, sjukt kul att veta att du tycker om våran blogg! :)



/ Sandra

Cameylou

Hej tjejen! :} Först och främst; tackkk som bara den. Jag vet inte ens vad jag ska skriva.. jag känner mig helt hedrad, hih. Jag hade ingen som helst aning om att det fanns en fin människa någonstans därute som inspirerats så av.. mig? Men som sagt, tack för alla fina ord och du ska veta att jag uppskattar det otroligt mycket.



.. Och du gillar ju Mcfly också? Nu blir jag nyfiken - har du någon "favorit"-medlem? Låt? Album? Och har du sett dem live? Kanske har vi sprungit in i varandra på Englands gator någongång utan att veta om det! :}

Neha

Åh vad roligt=)

Amanda

Åh, vad gulligt skrivet utav dig. Tusen tusen tack, vad glad jag blir :) <3



Förresten, visst var det du som såg min blogg helt "blå"? haha, vad tusan kan det bero på.. Hur skumt som helst ju.. Har du explorer? ;P Kram!

Linda Debski.

Alltså.. Vad glaad jag blir, så himla gulligt. : ] Tack så jätte mycket! Vad kul att höra att ens blogg uppskattas, det uppskattar nämligen jag verkligen! Haha! Åhh & jag ser ju självklart att du också älskar McFly, vad kul! Det finns ju absolut inget annat band som slår dem, man kan inte få fram ord för hur bra dem är! :) & vad kul att du har hittat fler av dina favorit bland via min blogg, verkligen jätte kul. För jag älskar musik och kommer fortsätta att slänga upp vad jag gillar att lyssna på hihi ;)



Får man lov att fråga om det är något speciellt band du börjat lyssna på som du inte lyssnade på tidigare? :) Hihi, bara kul att veta.. Kanske du har något du tycker om med min blogg som jag skall fortsätta med?

&

Fin blogg du har förresten :)

Tusen tack ännu en gång, ha en fin dag!

cameylou

Åhja, det är dom verkligen - det allra bästa som finns, helt klart :} Hm, favoritmedlem vill jag inte säga eftersom jag älskar alla helt otroligt mycket, fast lite på olika sätt förstås, duvet hur jag menar? Men Dougie är min stora kärlek, hur töntigt det än låter :'> hihi. Och låt.. jag har så svårt att välja men det finns ju vissa något lite närmre hjärtat än andra, som Falling in love, No worries, She left me, The heart never lies, Easy way out, Corrupted och ett antal till, haha. Album kan jag verkligen inte välja, men Room on the third floor är ju mest minnen och nostalgi av alla, såklart.



Och du, du måååste se dom live någon gång! Jag garanterar dig att dom är tjugoelva miljoner gånger bättre än du kan tänka dig, förstå då hur bra dom är, haha. Kanske springer vi in i varandra då istället! :}

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,