Captivated by the way you look tonight..

Hey ya´ll. & good evening. Jag har precis kommit innanför ytterdörren efter att ha tagit ut doggsarna på deras kvällspromenad. Det är kallt som satan där ute, men det visste ni väl redan!?

Just nu sitter jag & småkollar på filmen som går på femman nu under söndagskvällen, kalenderflickorna, samtidigt som jag letar efter lite nya new moon & mcfly iconer. Men det verkar vara dåligt med den varan, för jag har knappt hittat några alls.. Jag får leta vidare i morgon när jag är pigg & glad. Eller pigg i vilket fall som helst.  

I kväll hade jag tänk, först & främst kika klart Harry Potter & hemligheternas kammare som jag började titta tidigare under dagen. Det är bara ett par minuter kvar av filmen. Efter det ska jag möjligen se Grease, som jag har varit sugen att se ända sedan reklamen om den svenska Grease musikalen började visas på tvn, eller så fortsätter jag helt enkelt med Harry Potter filmerna. Vi får se hur det blir.. Men som sagt var, jag är lite småsugen på att kika Grease filmen. Det känns som en evighet sedan jag såg den sist..

Nu måste jag lämna ifrån mig datorn. Vi får höras mer i morgon, då jag lovar att svara på era kommentarer. Hinner tyvärr inte i kväll. & dessutom orkar jag inte i kväll...




Tessie

Åh, kalenderflickorna...

Minns att jag såg den med morfar senast jag hälsade på honom innan han dog.

Måste nog se om den <3 bara för minnernas skull.

Neha

Jag gillar harry potter filmerna, fast orkar inte läsa böckerna:P

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,