when it gets dark I´ll hold your body close to mine..

Jag längtar efter sommar. Jag gillar egentligen inte sommaren & har aldrig gjort det heller. Men vintern i år har varit alldeles för lång, alldeles för kall  & jag orkar inte med den här kylan längre. Jag kan knappt vänta på att det ska bli sommar igen. Jag längtar efter att få sitta  ute på baksidan med släkten en varm sommardag, jag längtar efter att kunna springa ut på baksidan med småkusinerna barfota, & jag längtar till & med efter dom där långa sommarnätterna framför fläkten då man inte kan sova eftersom det är alldeles för varmt.
Men just nu känns det inte som att vintern kommer att försvinna än på ett bra tag. & jag hade till & med kunna gå så långt att jag faktiskt åker utomlands på en solsemester. Om jag nu hade haft pengar...

Just nu sitter jag & äter frukost/ lunch/ middag samtidigt som jag tittar på repsrisern av Trinny and Susanna på femman.

Sen ska jag nog mest troligt ta med mig smalte the tax & gå & lägga mig framför tvn med en dvd. Tror att det blir någon av  Harry Potter filmerna..

Ni får ha en fin´fin söndags eftermiddag/ kväll.




Neha

Aha okej, typ sånt som jag också gör^^

Neha

Det har varit väldigt kallt i vinter ja

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,