We´ve got no fears of growing old..

Hey ya´ll. (okej, det verkar som att jag har läst House of night - serien alldeles för mycket nu dom senaste dagarna, när jag har börjat prata som dom gör i dom böckerna. & nu när jag tänker efter så går jag även omkring & säger » well hell « när det är någonting som inte går riktigt som jag vill att det ska. inte hälsosamt det där. inte hälsosamt. hade jag varit smart så hade jag hållt mig borta från böckerna en vecka eller två så jag hinner bli av med mitt beroende. jag behöver antagligen inte påpeka att jag faktiskt inte är så smart som folk har fått för sig.)

det känns som att det är väldigt väldigt länge sedan jag skrev ett riktigt inlägg här på bloggen, & nu när jag tänker efter så är det ju faktiskt det också. jag har inte skrivit sen före jul. den 23de december för att vara exakt. trots att man har så mycket att skriva om nu under jul/ nyår. Så jag tar bara en snabb genomgång av dom senaste veckorna.. :

julafton spenderade vi först på förmiddagen hos mormor & firade jul med hela släkten. vi åt frukost/ lunch där innan vi öppnade julklapparna. fick bland annat en söt sminkväska med en hudkräm & ett lip balm i, en chokladask & lite välbehövda pengar.
sedan åkte vi vidare hem för att se kalle anka innan vi skulle möta upp pappa hos farmor & farfar. egentligen hade jag inte planerat att gå dit, av personliga själ som egentligen inte är så personliga om ni följt min blogg länge. men jag tänkte att det är ju julafton, det är ingen ide att börja någonting. vid klockan 4 åkte vi då vidare till farmor & farfar där pappas släkt väntade. dom bjöd på julmat & fika innan det var dags för julklapparna där. där fick jag bland annat en lasse åberg (heter dom så) mugg, smycken, & en ljuslykta. ¨
efter julklapparna åkte vi hem för att öppna julklappar med mamma & pappa här hemma. jag fick min älskade mobil som jag skrev om i ett annat inlägg. & sedan fick jag även hela House of night - serien, några filmer, skivor & en silverring med texten: No worries på. & för er som inte vet vad det betyder så är det en av mina favoritlåtar av McFLY & den betyder otroligt mycket för mig.
efter det åkte pappa hem & tog med sig lillebror.

mellandagarna spenderade jag hemma då mamma jobbade större delen av julhelgen eller hur man nu ska säga. roade mig med att läsa, titta film & lyssna musik. ofcs.

nyårsaftonen spenderades också hemma. pappa kom förbi för att fira med oss. senare på kvällen hade jag filmmaraton..


Tessie

Vill också ha hela HoN-serien :( fick inte så jättemycket i julklapp XD

Tessie

sv: haha, vi får väl se ;D

F r i d a

Vad handlar house of night om? tror inte jag hört talas om det :rolleyes:

Kram.

Neha

Ja visst var katten söt:D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,