Galaxy defenders, Stay forever, Never get enough of you .

Good morning sunshines. Eller kanske bara morning. Jag är trött. Jag är jäkligt trött. Jag kom mig inte i säng förren efter klockan 7 någon gång i morse. I stället för att sova låg jag & gottade mig i ufon/ aliens / utomjordiskt liv, speciellt det som handlar om Roswell / Area 51, samt massa andra intressanta inlägg hos dearest Miss magic girl. Jag blev själv tipsad om hennes blogg i går kväll eftersom jag älskar det övernaturliga som nu vet, & jag har suttit som klistrad hela kvällen / natten. Sjukt underbar / intressant / underhållande blogg som jag rekommenderar vare sig du gillar eller inte gillar det övernaturliga. Möjligen mer om det senare..

Nu ska jag gå ner & fika något innan jag & mams ska åka ut en sväng. Vi hörs senare, lovers.




Karin

Svar: Eller hur är det fint sagt. Eleanor Roosevelt var en smart kvinna. Fast jag låter Logan Echolls ta åt sig äran. För det var från Veronica Mars som jag hörde det första gången. Hhaa.

Caroline

svar; haha, jaa visst är den! (:

klart du får, :d


2010-07-23 | http://luggsliten.se

josefine

jag, du måste se den :)

Tessie

välkommen i klubben XD satt också klistrad förut:D mohahahahaha


2010-07-23
martina

sv; precis så är det! Såfort man mår lite dåligt eller behöver få tankarna på nått annat så är det bara till att lyssna på en mcfly låt :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,