He´s such a little partydog,

Jag har alltid velat säga; Life´s a bitch. & nu kan jag säga det så.. Here we go; Life IS a bitch! Min älskade lilla skruttisBaloo (till vänster på bilden) har inte mått så bra dom här senaste veckorna, han har hostat & han har flämtat varenda gång vi har gått ut med honom. Vi har ju trott att det var kennelhostan så vi har tänkt att det försvinner av sig själv efter ett tag. Well it didn´t. & it wasn´t. Det visade sig att det var lungcancer. Förmodligen har det spridits från tumören som han fick bortopererad för 1 1/2 år sedan. & dom vill inte vänta längre än till efter helgen med att.. Söva in honom. Vill helst inte säga A ordet.

& om det inte var nog så håller min nacke på att ta livet av mig!

Så vi säger väl det en gång till; LIFE IS A BITCH!




Tessie

neej :( stackars <3


2010-07-15
Frida l fplanting

Nej vad hemskt :S Kan förstå hur det måste känns. Skulle dö själv om jag behövde göra det med min vovve. En hund (för mig iaf) är mer än bara ett husdjur :/

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,