You set me free, showed me how good my life could be.

To get a rainbow, you have to put up with the rain.

Good evening, lovers.

I natt drömde jag om Darth Vader. Jag drömde att han kom på besök & med sig hade han ett fotoalbum som varken tillhörde honom eller mig.. Det hade ju varit en sak om jag drömde om Anakin Skywalker. Jag menar, jag älskar Hayden Christensen. Han är fin att titta på. Men Darth Vader liksom. Håller jag på att bli galen?

För övrigt så känns min värld helt rosafluffig i kväll. Jag hade börjat min så kallade sockerfria diet igår, eftersom vi planerar att åka utomlands med släkten. Om två år visserligen. Men det är alltid bra att börja i tid eller hur? ^_- I alla fall med tanke på hur dålig jag är på att hålla mig till min sockerfria diet. Jag klarade mig igår samt halva dagen idag ända till jag & mams åkte upp på stan en vända när vi skulle handla. Vi kom inte längre än till rondellen vid Ica Kvantum innan vi bestämde oss för att storma in på statoil & köpa en påse godis var. Mwhah. Det är därför det känns rosafluffigt. Jag är fortfarande hög på sockret. ^_-

När jag pratade med Mariam´mariam tidigare under kvällen fick jag sån himla lust att skriva. Jag har massor av roliga & spännande ideer, men jag har bara inte orkat skriva ner dom ännu. Kanske får jag ägna resten av kvällen till det?




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,