Beställning av design.

Info om beställning av design. ♥

Inlägget innehåller viktig info.
Så läs noga innan du skickar iväg ditt mail.
Mail skickas till [email protected]


Tänk lite på det här innan du skriver; 
› Hur ska den se ut?
› Vilka färger vill du ha?
› Något speciellt typsnitt i headern/ själva designen?
› Bakgrundsbild/ bakgrundsfärg?
› Personlig text i headern? 
› Personlig text om dig i menyn? 
› Bilder i menyn?
› Rundade kanter?
› Någon speciell stil/ tema?
› Popupfönster?
› Högerklickskydd?
› Email formulär?
› Anternativ meny, tex i headern?
› Något annat?
Eller;
› Ge mig fria händer. Men då får du räkna med att jag inte kan göra om designen flera gånger om du inte blir nöjd. Tänk på att det tar tid.

För att beställa;
Maila mig sedan när du har bestämmt dig & beskriv så noga du kan hur du vill ha det. Infoga även bilderna du vill att jag ska använda mig av, både till headern & menyn.

När jag har fått ditt mail kommer jag att göra en förhandsbild av bloggen som du får se, godkänna, ändra, lägga till/ ta bort, komma med egna förslag. Allt är välkommet!

När du är helt nöjd med designen sätter du in pengarna på mitt nordea-konto/ skickar pengarna via post. När jag har fått pengarna hjälper jag dig att lägga in designen på din blogg eller skickar den via mail om du hellre vill det.

Prislista;
Endast header; 50 kronor.
Endast kodning; 50 kronor.
Header & Kodning; 100 kronor.
Extra, tex popupfönster för om mig text eller kontaktformulär, statistikmätare, favicon, högerklickskydd osv; 25 kronor.

Observera;
Jag gör endast designer till blogg.se & blogg.no bloggar.
Om du inte är seriös & tänker köpa designen sen när den är klar, beställ inte.

Frågor?
Maila [email protected]




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,