One tree hill.

Jag tycker om CDON´s nya kampanj; Köp nu, betala i höst.



Karin

Hej, jag har ett problem med min design. Tänkte bara om du skulle kunna kolla om du kan hitta problemet. Om du har tid eller om du vill. Har lösenordskyddat min blogg så länge. Så om du skulle kunna svara på min email istället. Tacksam för svar. Även om det är så att du inte vill.

Mariélle

Åh, jag vet! Det var otroligt vackert. Grät också en skvätt måste jag erkänna ;-)



Tack så jättemycket, du är en Ängel! Måste testa och se om det funkar :-D



Oh, OTH i mitt hjärta! Är på 7:e säsongen just nu, men det vore inte dumt att ha boxarna så man kan se när man vill :-)


2010-06-20 | http://maa

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,