Its all about you.

Ingen av er har väl lyckats missa att det är idag, den 19 juni 2010, som det kungliga bröllopet mellan Prinsessan Victoria & hennes Daniel går av stapeln. & jag är redan less på det. Jag har under dom här sista månaderna hunnit bygga upp en liten motvilja mot allting, & jag menar ALLTING som har med bröllopet att göra. Jag är less på att inte kunna gå utanför dörren utan att mötas av rubriker som innehåller antingen Det kungliga bröllopet, Bröllopet, Victoria & Daniel eller något annat som har med bröllopet att göra. & jag är less på att inte kunna öppna en enda tidning eller besöka en enda nyhetssida på internet utan att mötas av bröllopsarticklar & annat dumt påhitt som hör till. Okej, visst. Det är en stor sak. Sveriges, VÅRAN blivande drottning ska gifta sig med en helt vanlig man, en helt vanlig man av folket MEN jag vill inte ha;
Bröllopsporslin
Bröllopsdukar
Bröllopsvasar
Bröllopstyger
Bröllopsljus
Bröllopscider
Bröllopsservetter
Tepåsar med Victoria & Daniel på
Eller någonting annat i deras bröllopsserie eller bröllopskollektionen eller vad dom nu kallar den. Okej, med undantag för bröllopschokladen som faktiskt är jäkligt god. Vad jag nu försöker komma fram till är att det alltid ska överdrivas när det är någonting som händer.
Vill dock klargöra att jag inte har någonting emot Victoria eller Daniel eller att Victoria ska gifta sig med sin Daniel, det tycker jag faktiskt är riktigt roligt & fint. & jag ser fram emot att se bröllopet på tv. Men som sagt var, jag är less på att allt ska överdrivas som det har gjorts.

Nu ska jag sappa omkring på alla 100 tals kanaler på tvn som sänder bröllopsförberedningarna & själva bröllopet.




Sannas fotografi

Okej, vad roligt :) Priset varierar mellan modellerna men ligger mellan 230-300kr, svårt att säga något exakt pris innan du vet vad du vill ha för modell :)



Men det är bara att du funderar på vad du vill ha och hör av dig sen så kan vi diskutera priset :)

Mariélle

Hej! Det funkade om du tar en titt i min meny :-D TACK!

Så du har också kollat på Det Kungliga Bröllopet? Vad tyckte du? Jag själv tycker det var okey, otroligt vackert :-)



Har en lite fråga till dig igen...som alltid? Är så avis på de som har mellanrum mellan inlägg och meny. Har försökt få till det med hjälp av DDB, men det går inte alls. Testade byta sida på menyn men då hamnade den bara längst ner trots att jag ändrade storlek osv.



Ha en trevlig lördag. Kjam!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,