And when you wake up you'll be lying next to me..

Hej alla. & god kväll. Eller ja, god natt rättare sagt. Klockan börjar närma sig 2 snart & egentligen skulle jag behöva vara i drömmarnas land just nu. Men som inte allt för ovanligt så vaknade jag med världens migrän i morse, så efter att ha tagit ut doggsarna någon gång vid 1 gick jag & la mig igen. & där har jag legat praktiskt taget hela dagen, när jag inte har fått passa taxen när han sprang upp & ner för trappen det vill säga. Ibland går den där älsklingen mig verkligen på nerverna. Men man kan ju inte låta bli att älska honom. Nu ska jag lägga mig under täcket & möjligen kika någon film, det blir min 4de idag, jag har redan hunnit se The blox, I love you Beth Cooper & självklart My sisters keeper.

God natt & sov så sött.



Lina

ooo tack så mycket ;D din är ju as originell din med :D hihi :) :love: får la börja följa din blogg då :P hihi

lisa!

läs informationen innan ni kommenterar!


2010-03-21
lisa!

råkade bli ett dubbelklick, haha.



jag har en tax jag med, vad är det som är så svårt för dem att förstå när det är nog?! han är världens snällaste och mysigaste lillkille, men han är tamefan världens drygaste också!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,