Like how much you wanted anyone but me..

Hey all. Länge sedan jag skrev. Har inte haft speciellt mycket att säga. Har fortfarande inte speciellt mycket att säga, men jag kände att det kanske börjar bli dags för ett litet litet inlägg & berätta att jag lever & mår bra..

So here we go; Jag lever!


Just nu ligger jag nerbäddad under täcket & tycker synd om mig själv eftersom min nacke & mina axlar håller på att ta livet av mig. Det enda som saknas nu är en stor choklad & någon som passar upp på mig.. Ja, & det lär ju knappast hända.

Ska alldeles strax sätta igång någon av mina serier. Har dock inte bestämmt mig för vad jag vill se idag. Vad tror ni: Vampire diaries, Glee eller The L word?

 

Okej, det blev ett kort inlägg idag. Skrev egentligen bara för att se om det funkade när jag kopplade ihop min blogg med facebook..




Helene

hihi, luuugnt! :)

naw, hihi. gryyymt, man vill ju bara äta upp alla killar på din header!

PinkNation

Sv; Så lite. :}



Nej jag har inte heller sett den! Men vill så gärna. :) Tänkte se den när vi var i New York, men fick bli Phantom istället. :p



Oj jag kan inte välja en favorit! Hm .. Finns ju så många. Men Chess ligger mig varmt om hjärtat. :)

Du kan läsa här ( i mitten ungefär ) vilka jag sett live och så :p

http://pinknation.se/2007/july/pussydoll.html :)


2010-03-10 | http://pinknation.se

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,