And I´m not the same anymore..

Hey all. Har precis tagit en liten liten paus från Charmed. Har alla 8 säsongerna att gå igenom & har sett nästan halva säsong 1 nu under kvällen. Har jag dött & kommit till himlen, eller vad? Nej, kanske inte - då skulle jag nog förmodligen inte legat här med huvudvärk & rinnande näsa. Ligger just nu nerbäddad under täcket med laptoppen i famnen & lyssnar på Idina Menzel. Fortfarande ja. Jag tycker att hon är helt fantastisk, & jag är en aningen kär i hennes röst. Okej, totalt kär i hennes röst. Jag önskar att jag kunde sjunga som hon gör.


Jag har egentligen inte så mycket att säga just nu, det har inte hänt speciellt mycket nu dom här sista dagarna. Mams har jobbat, så jag har inte kommit mig utanför dörren. Inte nu för att det hade gjort någon skillnad - jag har legat hemma med sån migrän i flera dagar. Ända sedan i söndags, har jag för mig i vilket fall som helst, & inga tabletter hjälper. Har tagit både det ena & det andra. Så nu är det bara att vänta på att det ska släppa. Det brukar göra det så småningom. Frågan är bara när. Förhoppningsvis går det över innan jag behöver spy tarmarna ur mig. Okej, precis vad ni ville veta va?

Jag har hållt till på twitter dom här sista dagarna. Där behöver man inte ha speciellt mycket inspiration för att skriva. Man kan inte ens publicera sin tweet om den innehåller mer än 140 ord, vilket jag tycker är helt perfekt för mig eftersom jag ibland tappar all inspiration jag har & verkligen inte kan skriva.. & dessutom, måste jag erkänna, så är det jäkligt kul. Man blir helt beroende av det efter endast ett par minuter. Mwahaha. Men det roligaste är ända att det är så lätt att hålla kontakten med alla dom man känner, & man kan dessutom chatta med alla sina favorit artister/ band & skådespelare. Vilket var enda anledingen till att jag registrerade mig där från första början för ett år eller så.

I morgon ska jag försöka ta mig utanför dörren, det börjar bli en aningen trist att sitta här hemma, & för att vara ärlig så börjar jag känna mig en aningen deppig.

Nu ska jag bara lyssna klart den sista låten, sen ska jag fortsätta kika Charmed. Det finns nog ändå ingen chans alls att jag kommer att kunna somna än på ett bra tag, eftersom jag har sovit större delen av dagen.. Migrän remember?

 

Men god natt ändå.




Neha

Jag har sett alla 8 säsongerna:D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,