Now I've heard there was a secret chord that David played, and it pleased the Lord

Njae, den där chokladen var väl kanske ingen större hit. Inte enligt mig i alla fall. Så det här blev både första & sista gången som jag köper den..

I dag har det inte hänt speciellt mycket alls. Jag vaknade inte förren någon gång efter klockan ett, men dock låg jag kvar i sängen till någon gång vid halv 2 - 2 tiden.. Har inte sovit mycket alls i natt. Låg vaken fram till 6 tiden någonting för att kolla serier på youtube. Är ganska så överlycklig att jag lyckades hitta alla (okej, mest troligt. Har faktiskt inte kollat om alla avsnitten finns.) avsnitt av Higher Ground också. Har inte sett den serien på LÄNGE. Den brukade gå på femman förrut & jag missade aldrig ett avsnitt. Älskade den serien. Men i vilket fall som hellst, så dröjde det ett bra tag innan jag faktiskt lyckades somna. Är inte så säker på vad klockan var, men jag skulle gissa på halv 8 - 8 tiden.
& resten av dagen har praktiskt taget sett ut på samma sätt. Har mest legat framför datorn & kikat serier. Blev klar med Young Americans tidigare idag, så jag känner mig lite deppig. Det är så himla trist att dom aldrig gjorde en säsong 2. Jag insåg hur mycket jag faktiskt älskade den serien när den gick på tv. Den var till & med bättre än jag mindes. Åååh. Åååh. Dumma Amanda som fick mig att tänka på serien. IGEN. Hih. Nejdå.

Senare nu under kvällen har jag faktiskt beställt hem första säsongen av serien The L word. I love serien. & dessutom var det 77 procents rabatt på den. Så Jag slog till direkt. & sen avbokade jag New moon filmen. IGEN. Ångrade mig angående boxen som jag beställde. Visst, det var fin & allt sånt. Men det enda jag egentligen ville ha därifrån var ju extra dvdn. & det är lite onödigt att betala det dubbla bara för en extra dvd. Eller hur? Så jag bokade 2disk versionen igen istället.. Bara en månad kvar nu tills den släpps. Längtar.

Köpte en ny bok igår på bokrean. Det var bara det att den inte var på bokrean. Okej, det där lät lite skumt. Men ni fattar väl vad jag menar. Det kändes så onödigt att köpa två böcker som man egentligen inte varit ute efter när man kan köpa en bok som man velat ha jättelänge istället.. Så det blev Genom dina ögon av Stephenie Meyer. Har ju faktiskt inte läst den ännu. Obviously.

Nej, nu känns det som att jag bara babblar på om massa onödigt så jag ska sluta tråka er nu & fortsätta kika mina serier. Så hörs vi sen i morgon.


Night night. (& mariam, jag hoppas att det här inlägget var långt nog!)




Neha

Hehe okej, gillar du orange?:D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,