..

I morgon blir det Gällivare med morbror, Therese & lillskrutten över dagen. Vi ska shoppa loss på Dollarstore minsann. Lyxigt värre!


Mariam

Du är inte här x_x


2010-05-07
thea

Jag vill också till dollarstore och shoppa loss! :p



Sv: Nu har jag kommit igång med säsong två igen, spännande värre! Nu kommer jag vara helt fast igen. Vilken är din favoritserie? :)


2010-05-07 | http://tthea.blogg.se/

Neha

Jag har faktiskt aldrig varit på dollarstore i hela mitt liv:P

Karin

Nu har jag äntligen lagt in mitt tal om folkmordet i rwanda. :thumbup:

Karin'

läs informationen innan ni kommenterar! & glöm nu inte bloglovin´.


2010-05-09
Karin

Svar: Ja, det är konstigt att inte folk vet vad som har hänt. Kanske man inte bryr sig om vad som har hänt/händer i Afrika. Men att så många människor kan dö bara för någon bestämde sig att den ena gruppen var mer värd än den andra.

Tsukii

sv: hej! :D Tack ska du ha, och kul att du frågar angående ikonerna. Men jag har bestämt mig för att inte låna ut ikonerna eftersom de är så pass små, och som sagt så är det lättare för mig att "hålla koll på dom" än att andra lånar för att ha på sina bloggar, så kanske annat folk snor därifrån. Men bilder och så, är ju såklart okej att låna eftersom jag ändå har min vattenstämpel på, om du förstår. Hoppas du har överseende för detta. Ha det fint, kramar! :)


2010-05-09 | http://tsukii.se

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,