Vampire diaries / Pilot


Vampire Diaries / Season 1 / Episode 1 / Pilot

 

Lite kort om avsnittet;
I den lilla staden Mystic Falls försöker High school eleven Elena Gilbert & hennes yngre bror, Jeremy, hantera deras föräldrars död. Elena, som är en av skolans populäraste & flitigaste elever, har svårt att dölja hur förkrossad hon är men gör ändå sitt bästa för att övertyga alla att hon mår mycket bättre. Jeremy till skillnad från sin syster, försöker komma över föräldrarnas död genom droger & alkohol.
En ny elev, i form av den mystiska Stefan Salvatore, får snart Elena på helt andra tankar. Men Stefan har en hemlighet som han helst inte vill dela med sig av..
Samtidigt börjar folk i staden bli attackerad av vad som verkar vara vilda djur.

Så här tycker jag om avsnittet;
Jag tror att jag blev lite smått förälskad i Vampire Diaries innan jag ens såg serien för första gången. Jag hade hört så himla mycket om serien av vänner & läst mycket om den & sett en hel del youtubeklipp från dom första avsnitten. Så när jag såg att den skulle börja på tv här i Sverige kände jag mig helt lyrisk. Typiskt mig så kunde jag inte vänta i flera veckor på att den skulle ha premiär här i Sverige utan istället såg jag den på internet & efter första avsnittet var jag fast.
Vampire Diaries är en typisk Nathalie-serie. High school. Vampyrer. Häxor. Snygga killar. Behöver jag säga mer?




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,