Tell me can you hear my voice loud and clear above the noise

Okej. Så här är det - jag hade tänkt skriva. Jag hade tänkt skriva idag. Och igår. Och i måndags. Jag lovar att jag hade tänkt skriva, men det blev inte så. Som ni kanske har märkt?

Men till mitt försvar så måste jag ju säga att jag har haft en anledning att inte skriva. För i måndags var det ju första November! FÖRSTA NOVEMBER! Ni vet väl vad första November betyder? Mcfly slår upp grindarna till deras Supercity & Nathalie, samt 100 000tals andra fans var ju tvungen att vara där, med väskorna packade - redo att flytta in.



& jag måste bara säga att jag är very impressed av hela Supercity. Killarna har gjort ett jättebra jobb. Även om dom nu inte har byggt upp hela sidan helt själv så är det ju deras egna ideer. Dom har planerat det här i över ett år. & jag är så stolt över att vara ett Mcfly fan!

Du behöver inte vara medlem på Supercity för att besöka deras gemensamma rum, the hub, som dom kallar den. Där kan du bland annat se galleri, videor, fanbilder osv.
Men om man vill besöka killarnas privata rum så måste man vara medlem. Som medlem får man även vara med på webchatterna, spela spel, chatta med andra fans, höra demolåtar osv. & dessutom får man ladda ner deras nyaste album Above the noise IDAG hela två veckor innan det släpps i butik! & i framtiden kommer man även att få ladda ner all deras nyaste musik helt gratis - innan det släpps i butik som sagt var.

& som medlem samlar man poäng genom att vara aktiv på Supercity, som du sedan kan växa in mot ett mejl eller ett telefonsamtal från killarna. Du kan även få en privat webchatt med dom eller ett personligt signerat foto. Eller att få vara med på deras Meet and greet.

Så alla Mcflyfans - packa era väskor & bege er till Supercity redan idag!


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,