.

Hej kära läsare. Jag tror att det börjar bli dags att komma med en liten förklaring till varför jag har varit så himla dålig på att blogga / svara på kommentarer / svara på mejl / chatta osv.
Jag har inte mått speciellt bra dom här senaste veckorna. Månaderna kanske till & med. Psykiskt menar jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det bättre än att det känns som förrut. Innan jag lyckades ta mig ur depressionen för ett par år sedan.
& som ni kanske förstår så ligger min inspiration nere på 0 därför. Så jag har bestämt mig för att inte längre ta emot designbeställningar för tillfället. Jag har redan skrivit till dom som står i kö & bett om ursäkt. Jag hoppas att ni förstår. I´m really sorry!
& när det kommer till bloggen.. Vi får helt enkelt se. Jag tänker inte ta en bloggpaus, men jag tänker inte heller tvinga mig själv att blogga.




月姫 Tsukii ♥

:(:(:( Hoppas du mår bättre snart. Jag förstår hur det känns, har själv hamnat där till och från hela tiden. Sanningen är väl den att jag aldrig tog mig ur depressionen helt, men jag mår bättre än förra året i alla fall, men det händer att man faller tillbaks och det är okej, inget att be om ursäkt för! Som sagt, take care och ta den tid du behöver. Kramisar


2010-09-17 | http://tsukii.se

Helén

Sluta inte blogga, snälla... det är bra för dig :love:

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,