I can feel it coming in the air tonight

Whoooh! Länge sedan. Det är nästan så att jag förväntade mig att det skulle se annorlunda ut här inne, men det gjorde det inte. Det ser precis ut som jag lämnade det. Goodie!


Som jag skrev sist när jag var inloggad här på bloggen, vilket tyvärr är ett bra tag sedan, så har jag inte mått så bra på sista tiden. Så jag har helt enkelt behövt lite tid bort från allt som känns som ett tvång, dvs bloggen bland annat. Jag hade dock inte planerat att uppehållet skulle vara i flera veckor.
Jag börjar i vilket fall som helst må lite bättre nu. Jag har fortfarande panik & ångest ibland men jag sover i alla fall inte dagarna igenom. Vilket alltid är positivt, eller hur? Lets leave it there, shall we!

Det har hänt en hel del sedan sist, men det mesta är inte ens värt att nämna här på bloggen. En liten rolig nyhet är i alla fall att vi har fått en till liten bäbis här i släkten. Det hände iofs innan jag tog en break från bloggen men jag tror inte att jag hann nämna det innan. Det är Ante & Therese som är dom skyldiga den här gången & den 14 September kom en liten pojke till världen. Mysig värre, speciellt när det inte är ens egen unge. Då är det bara att mysa lite med honom & sen lämna bort honom igen när han börjar skrika. Praktiskt!
I vilket fall som helst så åkte jag & mams förbi dit en sväng tidigare under dagen för att träffa honom. Tro det eller ej men vi har faktiskt inte hunnit göra det ännu. & oj en sån söting. En exakt kopia av Vilmer.

Nu ska jag i alla fall börja avsluta här. Det är alldeles strax dags för Smalte att gå ut på sin kvällpromenad & efter det ska jag mysa framför någon serie eller film.

I morgon har jag tid hos frisören igen.




Emelie

Jajjemen! :)



Well, jag med dreaming, i am dreaaaming! :* kihi.

Men jag jobbar för fullt, tar hand om min lilla valpälskling, shoppar, jobbar ännu mer och tar hand om mitt liv helt enkelt! Har du inget jobb? ;) Jag har världens lösning på det där annars!!

ÅH Vad snällt!! Ha men gärna, jag ska bara komma på hur jag vill ha det :* Hmm, ja, jag får se om jag hittar dig inne på msn..

En reseträff vore kalas!

Jag försöker nog ringa idag för jag har inte så mycket inplanerat! Om det går för sig? Hihi



Vi hörs vännen :love::love:

Mariam

Lever du? :O Jag och Tessie är änna lite oroliga nu eftersom du aldrig svarar på varken sms eller msn :O


2010-10-04
月姫 Tsukii ♥

För att cheera dig lite så har du fått ett award från mig som du kan hämta på min blogg!




2010-10-05 | http://tsukii.se

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,