I throw my hands up in the air sometimes.

Okej. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag kan bli så fruktansvärt frustrerad på vissa människor. När jag & mams var & handlade på kvantum lite tidigare under dagen så stod det två stycken kvinnor framför oss i kassan, som uppenbarligen inte var svenska. Dom kunde inte ett enda ord på svenska & det var knappt att dom kunde engelska heller.

Men i vilket fall som helst så ville dom ha ut pengar från deras konto. Mer pengar än vad dom hade. Typ 200 kronor mer än dom hade! Den stackars tjejen som satt i kassan sa flera gånger att dom bara hade 95 kronor på kontot. Men det var ingen av dom som lyssnade. I stället fortsatte dom att dra kortet & trycka in koden upprepade gånger.

Så vi blev kvar i kön i ca 10 - 15 minuter innan dom accepterade vad hon sa & gick därifrån. Fast sen när vi var på väg ut till parkeringen såg vi att dom bara hade bytt kassa & fortsatte trackasera personen som jobbade i den kassan i stället.

Jäkla korkade människor! Blir så irriterad på folk som varken fattar eller accepterar vad folk säger!

Lugnar ner mitt humör med Mcfly´s cover på Dymamite.




Emelie

HIMLA KUL ATT DU BLOGGAR FORTFARANDE :) :love:

Alltså ja, jag tänkte vad gör du nu för tiden? Tänkte.. tycker du att vi ska planera en reseträff? Jag kanske kan dra upp till Kiruna snart eller något :) I början av december? Kan vi höras på tele imorgon eller så? Aj miss jo barndomsvän!

Fin din blogg är, udda men fin. Någongång tycker jag att du borde hjälpa mig med min design! Har du skaffat msn nu förresten? :D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,