I´ve got a theory.

För ett par dagar sedan, tror att den kan ha varit samma kväll eller möjligen kvällen innan matt-händelsen, upptäckte jag något.. misstänkt uppe på himlen. Precis ovanför skogen som jag & Smalte går igenom varenda dag. Någonting som såg ut som en stjärna. Bara det att den inte blinkade, var ljusare & alldeles för stor för att vara en stjärna. Min teori var genast UFO.

Visst det är antagligen något urtrist som.. en satellit eller liknande. Men eftersom det inte ens är hälften så spännande som UFOn så tycker jag att vi håller oss till min teori.. Right?


martina

sv; Ändrade planer för dagen så jag hinner se avsnittet idag ;) De ligger och väntar på mig, dock måste jag plugga föööörst :( Men sen ska jag belöna mig själv med avsnittet ;)



åh, ännu en award. hahah. Jag får ta och skriva den snart då ;)

Frida l fplanting

Såå snygg ny bloggdesign du har! Älskar dina headers :D



SV: Hihi, Varsågod och tack själv! ^^



Aa, alla Supernatural avsnitt är så bra. Fast ogillar lite att det blivit så mycket om gud, djävulen och änglar. Men eftersom de är så bra ändå så gör det inget ;)



Yesyes, ska läsa VA så fort jag får pengar att köpa böckerna! Okej, jag får kolla upp Night World med ;) hihi.



Åh, men vad bra! Trodde bara det fanns 5 böcker. Jag läser de på svenska och jag hörde av en vän att den 5 kommer ut i oktober ;P Men det blir ju bara ännu mer läsning! :D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,