Heart.

För ett par dagar sedan frågade Mariam mig vad som är viktigast. Mcfly eller Harry Potter. & Hon var ganska bestämd när hon sa att jag bara fick välja en av dom.

That´s easy, svarade jag.

Mcfly!

Varför?

För att dom kinda saved my life. Det kanske låter konstigt, men det är så det är. När jag var som allra deppigast att jag inte orkade kliva ur sängen på morgonen, inte kunde lämna huset utan att få en panikattack eller träffa min egen släkt överhuvudtaget så vad det dom som fick mig att le. Jag låg hemma i mörkret hela dagarna & lyssnade på alla deras album på repeat. & det var det enda som fick mig att drömma. Att hoppas. Det är därför dom betyder så otroligt mycket!

So now you know that.




Frida l fplanting

Det är svårt att förstå hur mycket musik kan hjälpa en. Man kan bli på väldigt bra humör över en låt och lika väl bli på dåligt humör. Musik kan få en att minnas tillfällen, händelser, smaker och känslor. Musik är mäktigt. Människor är mäktiga ;)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,