Beautiful blogger award.

Jag har fått en award av Frida & Karin.



Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Länka till den du har fått awarden av och ge sedan awarden till sju anda bloggare och länka dem.
Skriv sju intressanta saker om dig själv.

001. Min största dröm är att bli författare / journalist.

002. Jag är sjukligt intresserad av det övernaturliga. 

003. Jag kan läsa alla Harry Potterböckerna hur många gånger som helst utan att bli less.

004. Jag älskar disney.

005. Jag kan inte få nog av böcker som handlar om vampyrer.

 
006. När jag blir "stor" vill jag öppna en liten bokshop.

 

007. Jag har varit vegetarian sen jag var 13 år.

 

Jag ger en Award till:

Frida 
Karin

Martina

Mariam
Moster Anna
Tsukii
Miss magic girl




Alexandra

hej fin blogg! kolla gärna på min och säg vad du tycker :)

rösta gärna på min godisblandning http://www.dinpase.se/#/12932

kram!

Denise

Ja, den var grymt skön! :)

Åh fan vad härligt! Jaha, så du är vegetarian! :)

Förstår inte hur du pallar, jag har vart utan kött i

en dag och ska vara det i två veckor och jag läntgar ihjäl mig efter

en burgare haha! Har du nå bra tips på vegetarisk mat?=)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,