I sing now for all of you, with no one to hold on to.

Neverstore / Hold on

Jag känner mig helt seg & slut idag. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag steg upp klockan 10 i går och har varit vaken hela dagen & hela natten. Kom mig inte i säng förren vid 5 - 6 tiden i morse.

Festivalinvigningen var i går. Det var hur trevligt & mysigt som helst. Vädret var helt underbart. Solen sken & det var 25 grader varmt. Lite för varmt enligt mig, men jag ska inte gnälla. Vi har inte haft en sån här varm sommar på flera år.

Senare på kvällen åkte vi först upp till festivalen för att se AiluCrash, som för övrigt var HELT UNDERBART BRA! Efter deras spelning var slut gick vi ner till Carro & Rickard. Det var en mycket trevlig kväll med mycket skratt, prat & sång, vi åkte inte hem förren vid 1 tiden.

Resten av helgen blir det dock att stanna hemma. Jag hade först planerat att se Hammerfall i kväll, men det känns inte värt att köpa en biljett enbart för att se dom. Det är ju inte direkt några höjdarartister dom har bokat in i år. Förrutom AiluCrash då förståss.

Just nu ligger jag under täcket & lyssnar på Neverstore. Jag har saknat dom. Det är ju ett bra tag sedan jag lyssnade på dom. Men dom är fortfarande lika bra som dom alltid har varit. Älskade Neverstore. 

AiluCrash / 30.06.11
{ursäkta för den suddiga iphone bilden, min kamera är kvar hos moster}

Neverstore / 28.06.07



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,