13. Åh. Underbar bakgrund full av regnbåga...

13. Åh. Underbar bakgrund full av regnbågar och solstrålar och stjärnor. Och underbart mysig låt. Enkelt men härligt uppträdande. En av mina favoriter för i kväll. Lägger nog min röst på nummer 13. 14. England, mitt favoritland i hela världen men jag måste säga att dom har aldrig varit så bra på att välja ut vem som ska representera dom i Eurovision. I år är inget undantag. Låten är ingen hitt. Usch. 15. Nej snälla, make it stop. Gosh, vilka tomtenissar! Klarar inte av att kolla eller lyssna på dom. BIG FAT NO! 16. Förra årets vinnare tävlar i år igen med en.. Aningen annorlunda låt denna gången. Men jag gillar låten. 17. Låten känns bekant men jag kan inte sätta fingret på vilken låt den liknar. However, den är svängig och jag gillar den. Dock är den ingen låt jag kommer att lägga min röst på.. 18. Ingen orginell låt direkt, det känns som att man har hört det hundra gången. Den kändes ganska platt och trist.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,