Into the cold fire



Handling
Serena har, precis som sina vänner en förmåga. Hon har förmågan att läsa andra personers tankar, vilket inte alltid är posetivt, det kan ställa till det för henne ibland. När hon är glad eller uppstressad kan hon ibland glömma bort sig och svara på andra personers tankar. När hon märker att hennes vänner döljer någonting och inte släpper in henne i deras tankar blir hon genast orolig. När hon väl får reda på vad det är dom döljer från henne blir hon helt förkrossad. Jimena har nämligen sett framtiden för Serena, en framtid där hon sviker sina vänner och går över till den onda sidan istället. Och Jimena har aldrig haft fel om framtiden...

Mina tankar
Den här boken och karaktären Serena är en av mina favoriter i serien. Serena är stark och orginell och framför allt så är hon sig själv till hundra procent. Oavsett vad folk tycker och tänker om henne. Jag älskar hela den här 'good girl meets bad boy' grejen och det är förmodligen en av anledningarna till varför jag gillar den här boken så mycket som jag gör.. Trots att Stanton spelar för den andra sidan och är en av Atrox anhängare så kan man verkligen känna hur mycket han bryr sig om Serena. Hur mycket han vill att hon ska vara säker. Trots att det sätter hans liv i fara, speciellt om Atrox får reda på det..

♥♥♥♥♥
3/5


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,