Just a small town girl, living in a lonely world

I går såg jag & mams en vovvsing som struttade omkring för sig själv. Jag kände mig tvungen att sätta ut en annons på Kiruna.cc, jag avskyr att ens tänka på att han skulle få spendera natten helt ensam ute i mörkret & kylan. Hoppas någon hämtade upp honom nu.

Solen kikade fram idag. Första gången på flera veckor känns det som. Det är fortfarande lika jädrans kallt som innan men hey, solen kikade fram idag! Alltid en början, eller hur?!

I går hittade jag en man som hyr ut en lägenhet i andra hand. Jag hann knappt läsa klart annonsen innan jag skrev ett mejl. Hoppas jag får den, men somehow tvivlar jag på det. Det skulle ju vara min vanliga tur. Det känns som att det inte är meningen att jag ska få flytta alls... However, jag vet att jag är en av dom första som skrev med tanke på att annonsen bara blivit visad 9 eller 10 gånger.

Men kära Gud, om du låter mig få den här lägenheten så LOVAR jag att be varje månad! (& svära lite mindre!!)




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,