I'm limited. Just look at me - I'm limited.

Lea Michele & Chris Colfer (Glee cast) / For good
Trött
Sängen

Oh boy vad jag är trött! Det är den här jädrans migränen som gör mig helt slut. Jag har fått dras med den i över tre dagar nu, & tabletterna funkar bara tillfälligt. Dom hjälper, men sen kommer migränen tillbaka dagen därpå. Not so fun..

Anyhow, det är fredag i dag - i morgon kommer vi alla vara död. I alla fall enligt den söta gubben som har förutspått jordens undergång den 21 maj. I morgon alltså. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är åtminstone lite orolig. Han verkade så himla seriös & ärlig - & han hade inte ens en plan B i fall att han skulle vakna den 22 maj eftersom han är så säker på att det kommer att hända. Jag tänker då låta min Smalte gosse sova med mig, bara i fall att liksom.
Nädå, jag tror inte på det. Egentligen. Tydligen var det samma gubbe som förutspådde att jorden skulle gå under 1994 - And we´re still here. Så Malte får defenitivt sova i sin bur, för vaknar jag upp på söndag morgon & hittar pink i min säng (det skulle inte vara första gången!!!) så skulle jag ÖNSKA att jorden gått under.

Nej, nu ska jag ta & kliva upp. Hoppas ni får en fin dag. 


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,