När började du blogga?

Sabina frågar: När började du blogga?

Jag började blogga sommaren 2007, om jag inte minns fel. Det var samma sommar som jag köpte min allra första egna laptop, en liten mini laptop från märket Asus. Jag började blogga hos Msn space, men det blev inte långvarigt för redan sommaren efter bytte jag till blogg.se. Sommaren 2009 bytte jag blogg ännu en gång, hit, och där har jag stannat sedan dess.


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,