Samsung galaxy s2


Många tycker förmodligen att jag är en aningen konstig som byter ut min Iphone 4 mot en Samsung galaxy s2 - jag var själv en aningen tveksam om jag ska vara ärlig. Men, det här är inget impulsköp - tvärtom. Jag har funderat. Jag har funderat länge och ordentligt - ända sen i somras. Så att jag ville byta ut min telefon var det inga som helst tvivel om. Frågan var bara VILKEN telefon jag ville ha. Jag har gått omkring och velat mellan en HTC och en Samsung galaxy i flera månader, men till slut var det den här (Bert Ingvar som jag har döpt honom till) som fick följa med mig hem. Och jag ångrar inte mitt val en enda sekund! Samsung galaxy s2 är en fantastisk telefon med många fler möjligheter än Iphonen.


Mariam

Hihi. Lånar brorsans dator&I have a question for you.

Var berredd.

Om du fick välja hur Twilight var, hur hade du velat ha det? Typ...om man kunde gå bak i tiden då Stephanie Meyer skrev storien och hon skrev den exakt sådär som du vill. Vad hade du valt? En bokserie, eller en fristående bok...om vampyrer/varulvar, eller kanske något helt annat...? Vems POV...ja, vad som helst. Du får fria händer.


2011-11-20
Mailinn Sae-Lui

Hei, koselig at du svarte på kommentaren min. Lurte på hva hotmailen din var, så kunne vi kanskje diskutert design en annen plass enn her :)


2011-11-21 | http://mhsl.blogg.no/

Evelina

Hej igen, tänkte bara fråga om du skickat designen än? :)

Evelina

Jadå, de e lugnt. Kramkram :)

Elin

Har hört att Iphone inte är så jätte bra har hört att dom brukar ha problem när man ska ladda dom och andra grejer. Men jag vet inte om det är sant.



Snygg din nya mobil är :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,