Inhandlat

 

Kolla vad jag har köpt idag - The lion king! Min favorit Disney (en av dom)! Som jag har längtat!

 




Sminkhörnan

Nawww, jag håller med Lejonkungen är den bästa. Punkt!!!

L y d i a

svar, Hm konstigt. Du får hemskt gärna printscreena och skicka över hur det ser ut för dig!

L y d i a

svar, Nej självklart inte, tacksam att du hjälper det lilla :}

Får ingen rätsida på det alls, så jäkla konstigt, du är den ende som kommenterat att typsnittet inte syns dessutom... Aja, släpper det, kommer inte bli nå klokare så ;D



Ha en skön kväll!

Sigrid Mathea

Jeg ville bare si at du har så utrolig nydelig design!!! Jeg elsker det!

Erika

Åh, den filmen är söt! :)



sv: Hehe okej. Jag älskar filmerna och böckerna för den delen med, för mig känns de inte uttjatade. Visst, alla snackar om Twilight hit och dit, men för mig är det ändå detsamma. Ja, du måste verkligen se sista. Det är ju typ den bästa :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,