The lying game


Handling
Emma Paxton och Sutton Mercer är så olika som två människor kan bli. Emma har blivit flyttad från fosterhem till fosterhem under praktiskt taget hela sitt liv medans Sutton har allt som Emma alltid önskat sig. Hon har en familj som älskar henne, ett hem, vänner, pojkvän, pengar - allt hon kan önska sig. Men hon har också hemligheter. Hemligheter som någon är beredd att döda för.
Emma och Sutton är systrar, tvillingar, separerade vid födseln. Dom har aldrig träffats, dom kände inte ens till varandra förren alldeles nyligt när Emma råkade snubbla över en video på internet. Hon lämnar Las vegas för Phoenix med drömmen om att äntligen få en familj. Hon inser snart att den drömmen är omöjlig när Sutton är spårlöst försvunnen. Emma tvingas kliva in och låtsas vara Sutton för att kunna ta reda på vars hon är och vad som har hänt henne - om hon inte gör det riskerar hon att råka ut för samma öde som sin syster.


Mina tankar
The lying game serien är skriven av samma författare som till Pretty little liars serien, Sara Shepard. & även om The lying game inte är lika bra (för tillfället!) som Pretty little liars så är det en riktigt bra serie. Den är lätt att läsa. Den är rolig. Den är spännande. & när man väl har börjat läsa den är det näst intill omöjligt att lägga ifrån sig boken. Jag älskar storyn, den har stor potetial. Det här är en bok som jag älskar helt enkelt. LÄS DEN! 

♥♥♥♥♥
5/5



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,