I´m only asking you please to see the souls underneath



Are you frightened
Cause I´m frightened
Earth´s a shambles
And we´re just making it worse

Short of breath
Short of time
We´ve got to act before it´s too late

Do we lay down and die?
I don´t want to, want to hide
It´s our world, it´s our lie
What I want is to turn the tide
Are you ready to turn the tide?

We´re killing each other in the name of God
We´re killing God in every one of us
Someone´s got to make it stop
Forget our fear
Remember how to trust

I wont lay down and die
I´m not running, I wont hide
Isn´t this our own life?
I´m gonna need you help to turn the tide!

Are you willing to turn the tide
Help me to turn the tide!

I´m only asking you please
To see the souls underneath
They aren´t that different from me
Down deep they cry, they bleed

Im only asking you please
To see the souls underneath
They aren´t that different from me
Down deep they cry, they bleed

Are you frightened?
Cause I´m frightened to
But I´m ready to turn the tide


Turn the tide - Så vacker & underbar låt. Finns liksom inte ord till att beskriva hur mycket jag älskar den här låten & hur mycket den har kommit att betyda för mig. Mannen som skrev den här låten är ett geni, det måste han vara! Hur annars kan man skriva en sån underbar låt som får en att vilja gråta & le på samma gång?! Den går rakt in i hjärtat & jag dör lite varenda gång jag lyssnar på låten. Men, låtskrivaren ska såklart inte få all cred - utan AiluCrash hade Turn the tide inte ens varit hälften så fantastisk & perfekt som den är. Ludvig sjunger på ett sätt som gör att man bara inte kan låta bli att bli berörd. ..& här har jag precis förlorat all min coolhet! Men snälla döm mig inte, jag har inte kännt så här för ett band sen Mcfly.. ♥


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,