Are you willing to turn the tide?

Jag har inte haft en panikattack på flera år. Inte sen jag gick i skolan & det var alldeles för mycket press från alla håll. Jag har inte haft en panikattack på flera år - men i kväll hade jag en. Det kändes som att jag skulle försvinna. Som att jag bara skulle tyna bort & försvinna om jag inte höll i mig hårt nog. Det är så många förändringar på gång nu. Förändringar som jag inte vill ska hända. Jag vill helt enkelt inte. Jag. Vill. Inte. Jag mår psykiskt dåligt av det. & jag får panik bara av att tänka på det. & jag vet inte vad jag ska ta mig till när dom här förändringarna inträffar för jag vet, jag vet redan nu, att det kommer att bli jobbigt & jag kommer inte må bra av det. Jag kommer att dra mig ännu längre in i mig själv, som jag alltid gör när jag inte mår psykiskt bra, & allting kommer att förändras. Det är därför jag känner mig så desperat när jag inte lyckas få tag på en lägenhet. Jag behöver få ett eget liv. Jag vill ha full kontroll över mitt eget liv. Jag vill kunna göra vad som känns bäst för mig, så att jag mår bra & är lycklig. Jag vill inte behöva välja mellan min egen lycka & min familjs lycka. Jag vill inte behöva oroa mig för vad mina val betyder & hur dom påverkar dom människorna jag älskar. När människorna omkring mig som jag älskar mår dåligt - så mår jag dåligt & jag står helt enkelt inte ut med om jag skulle vara anledningen till att dom mår dåligt..


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,