We are, what we are.

Morning, jag mår fortfarande skit. Men förkylningen börjar i alla fall att gå åt rätt håll. Det vill säga, BORT. Jag har käkat Sinova forte tabletter & sniffat både vanlig nässpray & OtriCare saltvatten / Aloe vera spray. Så förhoppningsvis är den borta tills på lördag när det är fest. Inge roligt att vara social när man är sjuk.

Idag fyller som sagt var min moster Carro år, så egentligen skulle vi ha åkt dit nu på eftermiddagen. Eller vi & vi, mams ska fortfarande dit. Jag tror tyvärr inte att jag orkar åka iväg idag. Mår som sagt var inte så där jättebra.

Nu ska jag plocka undan lite grann här, så jag kan ha myskväll med film, tända ljus & glass i kväll.

Ha en fin dag ♥



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,