Kallt!!

Brrrrrrrr! Fy. Tusan. Så. Kallt. Det. Är! Jag har fortfarande utslag över hela benen och armarna efter att ha gått hela vägen från garaget när jag och mams kom hem efter att ha varit och helghandlat. Hade precis bäddat ner mig under täcket och skulle slå igång min film när mams stormade in och berättade att pizzan hon gjorde åt Crille till middag hade blivit förstörd av den äckliga osten vi köpte på Ica. Så vi fick klä på oss och åka iväg till Ica en gång till för att inhandla ny pizzamix och ost. Så det blev en vända tillbaka till garaget och en vända tillbaka hem extra! Så nu sitter jag här med dubbelt så många utslag och håller på att klia ihjäl mig. Skulle behöva ringa till min läkare och höra om det finns någon slags salva eller så när man är så här känslig mot kylan. Kan inte ens gå utanför dörren utan att få utslag. Och det är ju lagom roligt när man bor i Kiruna där det är svinkallt jämt!


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,