Drömmer (samt 5 saker som gör mig bitter)

Jag sitter framför We heart it och drömmer om min egen lägenhet som ALDRIG verkar vela bli min. Jag är rent ut sagt förbannad på mig själv för att jag i sista minuten tackade nej till den där lägenheten som jag blev erbjuden för ett par veckor sen. Jag vet att jag tog rätt beslut, för jag hade ångrat mig så in i tusan om jag hade tackat ja - med tanke på att jag har stått i kö i snart tre år (i februari) och det enda jag skulle fått var en etta för 5000 spänn/ månaden i så fall. Men jag kan ändå inte låta bli att känna mig en aningen bitter. Det kan dock ha att göra med att jag:

1 - inte kan sova trots att jag är så trött att jag håller på att svimma.
2 - mår så illa att jag misstänker att jag håller på att bli sjuk med vinterkräksjukan.
3 - alldeles nyss råkade snubbla in på en pervsida.
4 - inte kan få bilden av den stackars hunden (ni vet vilken jag menar!?) ur hjärnan.
5 - inte ha fått min dagliga dos med socker på flera dagar. Abstinens - oh yes!


Ja tack!


Jag ÄLSKAR tegelstensväggar - jag vill ha en egen! Men med tanke på att min lägenhet kommer att vara en hyreslägenhet så kan jag ju inte lika gärna riva ner hela vardagsrumsväggen & ersätta den med en tegelstensvägg. Jag vet att det finns tapeter som ser precis ut som en riktigt tegelstensvägg, men jag är inte så förtjust i den tanken.


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,