Never mind I´ll find someone like you.

Jag har tappat lusten till att blogga. Igen. Känns som att jag bara precis kommer igång med bloggandet innan jag tappar både lusten och inspirationen. Och inte nog med det så har jag förlorat min musa - jag har ingen inspiration alls när det kommer till photoshop. Jag har ingen inspiration alls när det kommer till någonting kreativt. Jag hoppas att det inte varar länge för jag håller ärligt talat på att bli galen. Har suttit flera timmar framför photoshop idag och allt blir bara fel. Till slut blev jag så arg att jag stängde ner skiten utan att få en enda sak gjord. Kvällen kommer med andra ord INTE att spenderas framför photoshop.

Istället kommer jag att spendera kvällen med att försöka hinna ikapp med alla serier. Jag har ungefär 2 veckors serier att kolla.

God kväll ♥



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,