London

Jag håller på att planera min & mams "kanske" London-resa som vi möjligen ska göra i sommar. Det här är vad jag har skrivit upp än så länge av allt jag vill göra;

Musik/ musikaler;
Mcfly
The lion king
Wicked

Sevärdheter/ aktiviteter;
London eye
Båttur på Themsen
Busstur genom staden
Towern
Tower bridge
Millenium bridge
Madame Tussads
Abby road
Big Ben
House of parliament (från andra sidan)
Westminister abbey
Buckingham palace
St Pauls Cathedral
Tate Modern
Kings cross
The Brittish museum

Ställen;
Notting hill
Carnaby street
Hyde park
Portobello road
Portobello road market
Covent garden
Covent garden market
China town
Camden town
Camden market
Abby road
Kings cross

Affärer;
Harrods
Hamleys
Disney store
Waterstones
Marks & Spencer
Liberty


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,